Codziennie coś dla siebie #3

Szybko leci ten luty, już czas na kolejny tydzień naszego wyzwania “Codziennie coś dla siebie”. Pamiętajcie, że w każdej chwili możecie do niego dołączyć 🙂 chodzi w nim o wyrobienie sobie nawyku codziennego robienia czegoś dla siebie i dla swojego dobrego samopoczucia. 

Codziennie

W tym tygodniu będziemy pracować nad ograniczeniem promieniowania w swoim otoczeniu podczas snu. Wiem, że wiele osób już to robi, ale mnie nie udało się jeszcze wyrobić nawyku wyłączania routera wieczorem… Jedyne co wypracowałam, to przełączanie telefonu w tryb samolotowy ok. 23 (chodzę spać około północy). Stopniowo będę się starała wydłużać ten czas totalnie offline i wyłączać telefon wcześniej. Dostosujcie to zadanie do siebie, zastanówcie się, czy możecie zrobić coś więcej na tej płaszczyźnie. 

Poniedziałek

Zaplanuj jakąś podróż! Nie musi być długa i daleka, wystarczy jednodniowa lub weekendowa wycieczka za miasto. I nie musi się odbyć w tym miesiącu, można zaplanować coś na wiosnę lub lato :). 

Wtorek

Poproś kogoś bliskiego o masaż, lub zapisz się na jakiś 🙂

Środa

Przygotuj jakiś prosty, zdrowy deser. Może wybierzesz coś z tego:

15 przepisów na zdrowe słodycze i desery

Prosta i pyszna czekolada daktylowa z orzechami – tylko 4 składniki!

Czwartek

Zacznij lub zakończ dzień na macie. Dostosuj ćwiczenia do pory dnia i poziomu energii. 

Piątek

Zrób sobie maseczkę – w zależności od potrzeb skóry, oczyszczającą lub głęboko nawilżającą. Postaraj się w tym czasie naprawdę się zrelaksować, a nie robić ją w biegu, podczas zmywania 😉

Sobota

Rozpraw się z jedną rzeczą, która denerwuje Cię w Twoim otoczeniu. Może jest to jakaś “szuflada wstydu”, może szafka z butami… Mnie wczoraj długie poszukiwania jednego produktu zmusiły do zmierzenia się z moją szafką-spiżarką i bardzo się cieszę, że tak się stało! To upychanie w niej wszystkiego i późniejsze problemy ze znalezieniem czegoś były niesamowicie wkurzające. Zrobiłam więc coś teoretycznie dla domu, ale w dłuższej perspektywie to było coś dla siebie. 

Niedziela

Dziś zadbaj o swoje włosy 🙂 nasmaruj je olejem na kilka godzin, a podczas mycia zrób peeling skóry głowy (np. dodając cukier do szamponu). 

Przypominam o zadaniach z poprzednich tygodni. Wyzwanie nie ma określonych dat, możecie dołączyć do niego w każdym momencie nadrabiając też zadania z poprzednich tygodni (możecie je też dowolnie miksować). 

Wyzwanie na luty – codziennie coś dla siebie #1

Codziennie coś dla siebie #2

Nadal zachęcam do dokumentowania na Instagramie swojej realizacji zadań przy użyciu hastagów #lifemanagerkainspiruje i #codzienniecosdlasiebie. Na końcu miesiąca będę miała do rozdania 3 książki dla osób korzystających z mojego lifemanagerkowego hashtagu :). 


Kategorie: Zdrowe ciało, Zdrowy duch

W dużym skrócie - freelancerka, pasjonatka zdrowego i uważnego stylu życia, miłośniczka Warszawy, psów i kuchni roślinnej. LifeManagerka.pl to blog lifestylowy, którego tematem przewodnim jest szeroko pojęte, umiejętne zarządzanie swoim własnym życiem. Począwszy od odpowiedniego odżywiania i regularnej aktywności fizycznej, poprzez rozwój osobisty, a skończywszy na licznych detalach, które czynią nasze życie lepszym, prostszym i szczęśliwszym.