10 moich śniadań – cz. 2

Uzbierała mi się kolejna, całkiem solidna porcja zdjęć śniadań, dlatego z przyjemnością kontynuuję cykl “10 moich śniadań”, z którego pierwszy wpis znajdziecie tutaj.

Niektóre z dzisiejszych propozycji jak dla mnie nie mogą stanowić całego posiłku, a jedynie być częścią większego śniadania, bo jak już wspominałam w poprzednim wpisie – dla mnie śniadania muszą być naprawdę obfite :).

1. Owoce – takie śniadanie zrobił sobie kiedyś mój mężczyzna, ale szybko po nim zgłodniał ;). Owoce o tej porze dnia polecam jak najbardziej, ale może nie w aż takiej ilości i tylko jako przystawkę przed czymś treściwszym 🙂

śniadanie9a

2. Kanapki:

  • z twarożkiem z rzodkiewką, ogórkiem i kukurydzą
  • z rukolą, szynką parmeńską, odrobiną parmezanu i oliwy truflowej – pycha!

śniadanie1a

3. Owsianka z owocami – to mój letni śniadaniowy number 1.

Do tego sałatka owocowa (z odrobiną jakiejś oliwy!) i na deser domowe ciasteczka owsiane + frappe

śniadanie7a

4. Kanapki z pastą z makreli i awokado zamiast masła

śniadanie4a

5. Kolorowe kanapki z chudą wędliną/kabanosem, jajkiem sadzonym i warzywami

śniadanie3a

6. Frittata z warzywami, kiełkami słonecznika i rukolą

śniadanie11aa

7. Sałatka ze szpinaku, truskawek, mozzarelli i prażonych pestek dyni i słonecznika + sos balsamico – świetna nie tylko na śniadanie 🙂

śniadanie10a

8. Zapiekane w opiekaczu grzanki z mozzarellą, papryką i bazylią

śniadanie8a

9. To też raczej jako dodatek do śniadania – sałatka owocowa z bananów, truskawek, mięty i otrębów

śniadanie5a

10. Jeśli zdarzy się sytuacja krytyczna, że w domu nie ma owoców a nie chce nam się iść do sklepu – jako ich zamiennik do owsianki stosuję powidła, konfitury, dżemy… Najlepiej słodzone sokiem owocowym a nie cukrem.

śniadanie2a

Kategorie: Odżywianie, Zdrowe ciało

W dużym skrócie - freelancerka, pasjonatka zdrowego i uważnego stylu życia, miłośniczka Warszawy, psów i kuchni roślinnej. LifeManagerka.pl to blog lifestylowy, którego tematem przewodnim jest szeroko pojęte, umiejętne zarządzanie swoim własnym życiem. Począwszy od odpowiedniego odżywiania i regularnej aktywności fizycznej, poprzez rozwój osobisty, a skończywszy na licznych detalach, które czynią nasze życie lepszym, prostszym i szczęśliwszym.