FOODBOOK #8 – co jem w ciągu dnia?

Zapraszam Was dzisiaj na kolejnego foodbooka, w którym znajdziecie kilka bardzo prostych posiłków z wykorzystaniem zdrowych składników.

Śniadanie – kasza jaglana z mango, daktylami i orzechami

Ugotowaną (poprzedniego dnia) kaszę jaglaną podgrzałam z mlekiem roślinnym i ok. 5 pokrojonymi daktylami. Na talerzu połączyłam to z mango i posiekanymi różnymi orzechami. 

II śniadanie (lunch) – zupa pomidorowa z warzywami, mlekiem kokosowym i soczewicą

Przepis na tę zupę był niedawno na blogu i przyznam, że dawno żaden przepis z bloga nie zebrał tyle pozytywnych opinii, co ta zupa. Bardzo ją polecam 🙂 ja oczywiście zjadłam dwie pełne miski. 

Obiad – kasza jęczmienna z warzywami po meksykańsku

Na minimalnej ilości oleju poddusiłam do miękkości następujące składniki (dodając je w takiej kolejności). 

  • 1 cebula czerwona
  • 1 cukinia
  • pół szklanki czerwonej fasoli
  • szklanka passaty + niepełna szklanka wody (najlepiej najpierw dodać mniej, a potem ewentualnie dolać)
  • przyprawa meksykańska (ok. łyżka, ale u każdego inna ilość będzie optymalna)

Do tego ugotowałam około pół szklanki kaszy jęczmiennej. Całość posypałam natką pietruszki, ale świetnie nadawałaby się tutaj kolendra. 

Kolacja – kanapki z pastą kanapkową i ogórkami kiszonymi

To pasta kanapkowa z Lidla, ale przyznam, że nie jestem jej wielką fanką, bo jest dość tłusta. Z tych bio past z Lidla póki co najbardziej smakowała mi buraczana z chrzanem. 

Mam nadzieję, że znaleźliście tu coś, co Was zainspirowało 🙂 


Kategorie: Odżywianie, Video, Zdrowe ciało

W dużym skrócie - freelancerka, pasjonatka zdrowego i uważnego stylu życia, miłośniczka Warszawy, psów i kuchni roślinnej. LifeManagerka.pl to blog lifestylowy, którego tematem przewodnim jest szeroko pojęte, umiejętne zarządzanie swoim własnym życiem. Począwszy od odpowiedniego odżywiania i regularnej aktywności fizycznej, poprzez rozwój osobisty, a skończywszy na licznych detalach, które czynią nasze życie lepszym, prostszym i szczęśliwszym.