Bieganie – rozgrzewka + pełny wywiad z trenerem (video)

Zgodnie z obietnicą prezentuję Wam pozostałe materiały na temat biegania. To popularny temat, więc myślę, że dla niektórych z Was informacje zawarte w ostatnim odcinku ZdrowoManii mogły być zbyt lakoniczne. Udostępniam Wam więc cały wywiad z Mateuszem, pocięty jedynie na poszczególne zagadnienia. 

1. Czy każdy może biegać? O badaniach, które powinniśmy wykonać przed rozpoczęciem przygody z bieganiem.

2. Co daje bieganie? Nieco szerzej o korzyściach i o tym, jak bieganie zmienia życie 🙂

3. Jak zacząć biegać? Czym jest slow jogging? Co daje bieganie z uśmiechem? – ten film szczególnie polecam

4. Akcesoria dla biegaczy – co warto kupić? O odpowiednim obuwiu, biustonoszach i specjalnej odzieży. 

5. Czy biegać na czczo, o czym należy wtedy pamiętać i co to daje? – ten fragment również polecam. 

A najbardziej polecam Wam filmik z rozgrzewką – to z założenia rozgrzewka przed bieganiem, ale może przydać się ona nie tylko biegaczom. Każde ćwiczenie należy oczywiście wykonywać nieco dłużej 🙂 

Zapraszam też na stronę Mateusza 🙂 planuje niedługo rozkręcić swoją działalność na YouTube. 

Mam nadzieję, że coś z tych materiałów lub informacji Wam się przyda. Ja na pewno wdrożę w życie tę rozgrzewkę 🙂

Kategorie: Sport

W dużym skrócie - freelancerka, pasjonatka zdrowego i uważnego stylu życia, miłośniczka Warszawy, psów i kuchni roślinnej. LifeManagerka.pl to blog lifestylowy, którego tematem przewodnim jest szeroko pojęte, umiejętne zarządzanie swoim własnym życiem. Począwszy od odpowiedniego odżywiania i regularnej aktywności fizycznej, poprzez rozwój osobisty, a skończywszy na licznych detalach, które czynią nasze życie lepszym, prostszym i szczęśliwszym.

  • Zaciekawiło mnie to slow jogging. Sprawdzę to! No i koniecznie z uśmiechem. 🙂

  • Biegać nie bardzo mogę (zabronione przez kilku już lekarzy), ale z pewnością wykorzystam rozgrzewkę przed jazdą na rowerze 🙂

  • Magda Mirecka

    Bardzo dziękuję za motywujący post i kompendium wiedzy o bieganiu. zabieram się do pracy.

  • Ostatnio tez wzięłam się za bieganie. Świetny sport, bo daje szybkie efekty i można go uprawiać na dworze więc przyjemne z pożytecznym:). Na razie, żeby się nie przeforsować i nie zniechęcić, to stosuję przemiennie bieg z szybkim marszem.

  • Od kilku dni korzystam z rozgrzewki. Jest naprawdę rewelacyjna 🙂