FOODBOOK #12 – co jem w ciągu dnia?

Macie ochotę na kolejnego foodbooka? Jak zwykle mam dla Was ekspresową wersję video, plus opisową tutaj na blogu. Którą wolicie?

Przed-śniadanie

Dzień wcześniej przygotowałam sobie pudding chia. 3 łyżki nasion chia wymieszałam bardzo dokładnie z niepełną szklanką roślinnego mleka waniliowego i wsadziłam to na noc do lodówki. Rano zjadłam najpierw garstkę orzechów, a potem pudding z pokrojonym kiwi. 

Śniadanie

Po ok. 2-3 godzinach zjadłam właściwe śniadanie, czyli tofucznicę z pieczarkami. Dokładnie tę, która była już na blogu i w ZdrowoManii. 

Drugie śniadanie

Tak nazwałam ten posiłek, ale tak naprawdę jadłam go już w porze obiadowej, czyli po południu. Były to kanapki z domowym hummusem i czarnuszką, a do tego kalarepka. Przepis na hummus znajdziecie w tym wpisie. 

Obiadokolacja

Czyli dobrze Wam już znana pizza z batata. Dostałam od Was dużo wiadomości, że próbowaliście i że u Was też zrobiła furorę, co bardzo mnie cieszy. Tym bardziej zachęcam pozostałych do jej wypróbowania!

Deser

To jogurt naturalny (w moim przypadku kokosowy) z syropem klonowym i orzechami włoskimi. Kocham to połączenie!

Mam nadzieję, że lubicie foodbooki i że coś Was zainspirowało 🙂

Kategorie: Odżywianie, Video

W dużym skrócie - freelancerka, pasjonatka zdrowego i uważnego stylu życia, miłośniczka Warszawy, psów i kuchni roślinnej. LifeManagerka.pl to blog lifestylowy, którego tematem przewodnim jest szeroko pojęte, umiejętne zarządzanie swoim własnym życiem. Począwszy od odpowiedniego odżywiania i regularnej aktywności fizycznej, poprzez rozwój osobisty, a skończywszy na licznych detalach, które czynią nasze życie lepszym, prostszym i szczęśliwszym.